Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
染頭髮怕被家長發現
Jul 6th 2013, 10:33

我很想要把頭髮染成咖啡色的
因為很多人說我頭髮很黑...所以我不喜歡

我前天去朋友家叫朋友幫我染...
因為我沒有要染的多艷麗色彩多鮮豔
所以我挑了很久挑了一個巧克力棕
他是最深的也是我很想要的那種髮色...

因為我怕整頭染會太明顯
所以我就挑染

但染完洗頭之後發現雖然那個顏色很深
但是還是看的出來
我並沒有告知家長我要染頭髮
而且加上我頭髮本身就很黑
所以很怕我爸就會看的出來

但是現在是暑假
我很想要我現在這樣咖啡的頭髮

我染的真的很深很深
我同學都沒看出來

但家長是相處最久的人
我覺得也一定會發現

作為家長的大大們
如果你們知道了...會怎麼樣呢??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()