Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[麵包lookbook]我的第一咖精品包❤Michael Kors Jet Set Travel
Oct 3rd 2013, 11:02

1.JPG

咳咳!!!我今天要興奮害羞臉紅紅來跟大家介紹我長這麼大以來第一次買精品包!

其實我一直是個很節儉的人 雖然讀書的時候很努力兼了很多家教

每個月的薪水都快比正常上班族還多了 但我還是都捨不得買太貴的衣服、包包或保養品

我背過最貴的包包是大學好友一起送我的Longchamp 用到現在角角都破光了

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()