Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[攻略] 伊芙琳超詳盡中路攻略 - 把每一路都凌O至死吧! (5讚了超感動啾咪)
Aug 16th 2013, 14:10, by realxxoo ( 呵呵笑湯丸:p )

我是覺得現在的冥火傷害其實也算是不錯啦
可是跟從前比最大的差別是,如果要發揮到像舊冥火一樣暴力可能要遲個10-15分鐘
15%跟25%真的有差
當然到後期冥火傷害還是很op,可是特效前期效果可能比較一般,而且我覺得沒深淵沒探索者那些防會讓她軟上加軟orz
我也覺得不是不能出啦只是我個人不喜歡@@

至於出門裝我覺得是還是個人愛好吧0.0
我喜歡多蘭戒有ap有血量有回魔,1級看到伊芙琳hp這麼少就覺得不太踏實lol

雙多蘭我覺得當然不一定要出0.0
不過前期性價比真的很高,我純粹喜歡撐線比較好撐跟前期gank比較順
反正也那400塊,前期也買不到甚麼其他特別的東西0.0

感謝您的意見喔~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()