Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[攻略] 辛吉德 - 我不帥 但我跑很快 上路AD篇 (6/22更新)
Aug 30th 2013, 00:39, by pan255046 ( 華麗袋鼠 )

榮譽守衛加上迴避總計減少損失4.5%
假如你遇到搶劫,他跟你拿了500元,只能留下22塊5毛錢…
是怎樣!?大發慈悲讓我坐公車回家嗎!?
別傻了…多那20幾是沒辦法讓你活下去的…
「可是對面如果打我3000的話我就可以減少134傷害耶!!!」
如果對面能夠瞬傷輸出3000的話…
你沒死我馬上檢舉你使用不當程式… ( 」 -皿- )」 丄丄

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()