Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
[攻略] 卡薩丁-我跳出去你就灰屏了
Jul 9th 2013, 03:18, by ab8101200 ( ab81012000 )

引言回覆 x90636257 的話:

我有不同看法:呵呵一開始買眼傻了吧?黃色加回魔很爽嗎?不如加物防再好不過,學了W他又不缺魔!一開始當然儘快出時光之杖啦!出了時光之杖都不怕JG煩你啦,再說被JG追著打你放個R走掉啦?紅色符文加魔攻是收養?出魔穿更大傷害啦,你就不能出個冰杖嗎?沙漏出了怎麼不見魔防?你給老子解釋啊!主要點Q和E看個人去你的別人不會玩還看個人?天賦也可以出防禦我去給我說清楚點!
我不是罵你是提醒你,去研究一下再來寫文章吧,新手不是容易明白說清楚點!

我知道了! 我會在改進! 感謝你的回文和建議^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()