Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 會希望拒絕你的人把你封鎖嗎?
Dec 16th 2013, 23:52, by hearry

作者hearry (._.)

看板Boy-Girl

標題[心情] 會希望拒絕你的人把你封鎖嗎?

時間Mon Dec 16 23:52:01 2013

會下這個標題因為自己就是希望那個拒絕我的人把我封鎖… 只是因為錯得太久,感情放了太多,不知道也不曉得該怎麼辦才好, 即使離被拒絕已經一年了,對方也因為我太患得患失, 早就跟我說過再這樣下去沒辦法跟我當朋友, 沒有直接封鎖大概一方面不想當壞人, 另一方面是我也有忍住沒有太頻繁的敲她吧? 表面上看起來是已經好了啦, 可是每當她換了大頭貼什麼的我又要再努力不去想她, 明明知道再去關心她很惹人厭, 可是就還是會一直去想,有時候可以這樣發呆好幾個小時… 所以就覺得何不對方把我封鎖/加黑名單, 如果是我自己鎖的話,哪天犯賤想看看她,解除後又看得到了, 然後又要看著螢幕發呆好久… 被對方鎖的話再怎麼想不開也找不到她了XD …有人的想法跟我一樣嗎? 我大概有病吧,唉… -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.16.89

FinFin:你說fb嗎? 12/16 23:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()