Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[贈送] 內湖 高中化學課本 講義
Aug 19th 2013, 01:44, by Fishx

作者Fishx (小於兒)

看板give

標題[贈送] 內湖 高中化學課本 講義

時間Mon Aug 19 01:43:58 2013

物 品:高中化學課本 教師手冊 習作 學習講義 實驗手冊 (一上 一下 二上 二下 三上) 康熹版 龍騰版 南一版(附贈全華版) http://preview.tinyurl.com/be4aqll 領取地點:1.內湖 7-11金聯發門市 2.郵寄 便利箱box3 先匯後寄110 http://www.post.gov.tw/post/internet/box/index_2_2.jsp?id=3 3.內湖站 (以上是對我方便的順序 自取請準備夠紮實的袋子或箱子 我怕我準備不夠) 期 限:8/26一禮拜後 沒人索取我將會回收 聯絡方法:站內信 備 註:一人限取一套 一套就需一個便利箱 請指定版本 沒指定我直接刪信 南一那套雖沒有大本講義 但厚度也絕對超過box1的10cm 所以會附贈全華版本的課本+學習講義等 我會斟酌將box3填滿(複習講義) 若要一次全拿 給我足夠且充分的理由 只限地點1 我住5F頂加 上下樓一次我只能拿一套 因為很重 真的很重 夏天抱著它們上下5F遇到 放鳥 遲到 找不到地點 郵寄後沒領 我一定會黑名你 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.166.208.73

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()