Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
我正在韓國念研究所,請有來過韓國玩並先用過blog,FB,論壇等查詢旅遊資料的台灣男性朋友幫個小忙^^
Oct 21st 2014, 08:21, by 壹捌零

我正在韓國念研究所,請有來過韓國玩並先用過blog,FB,論壇等查詢旅遊資料的台灣男性朋友幫個小忙^^ - 2014-10-21, 16:21

親愛的板友們^^~大家好~~
我是目前在慶熙大 酒店觀光研究所就讀的佩君~
因為是最後一學期所以正在衝刺論文中
我研究的對象就是訪韓的台灣人!
希望大家幫個小小忙~幫助可憐的研究生可以畢業回國ㅠㅠ

請有來過韓國玩並在訪韓前先用過社群媒體(blog,FB,論壇等)查詢旅遊資料的台灣男性朋友,花個5分鐘幫我填一下畢業論文的問卷喔^^
目前缺男生數據100份!
善良的女版友們也可以幫我請來過韓國的台灣男生朋友寫喔!!

請伸出援手救救可憐的研究生@@感激不盡!!!!!!

網址 http://goo.gl/forms/wYY6utfe7b

(若有違反版規請私訊告知!感謝)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()