Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 廣告專區
旅遊業者廣告放置,以及旅遊活動宣傳. 嚴禁非旅遊廣告. 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
Bmobile U300 micro card分享
Oct 22nd 2014, 02:12, by misiaa2001

手上有張Bmobile U300小卡,已經儲值,到11月20日到期,可以分享給需要的背包,日租的部分麻煩需要的朋友私訊詢問,因為純分享,不收押金,請網友秉持誠信,用完請務必還我,明年我還要會去日本,限台北地區,台北市大安區的各捷運站面交皆可,台大更佳。

另外,如果有網友是第一次使用卡的話,建議您先GOOGLE搜尋一下相關資料,網路上有很多Bmobile的相關使用心得分享,有網友常常不清楚一些基本的資訊就來跟我借卡,結果明明自己的手機適用小卡,卻在面交時才發現我的是大卡,所以一些基本資訊還是先知道一下會比較好,如果您是使用日系的智慧手機,到日本之後完全不要設定就可以上網,不過提醒一下,SONY手機有些是大卡有些是小卡,麻煩自己先確認一下,我個人是用SONY XPERIA T,小米機似乎不能用,用小米的請不要來跟我借。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()