Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
即時新聞-最新 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
周杰倫否認求婚 聞喜帖「是假的」
Oct 24th 2014, 08:22

周杰倫今天在海南島觀瀾湖出席記者會,宣傳世界明星高球賽,對於日前林志玲被問是否收到他的喜帖,他稱喜帖的事是假的,至於婚期,他表示:「再說。但是想在生日(1月18日)前,如果過了生日的話,就已經是36歲,過往傳媒一直問我,我也是這樣答。」
 
是否已求婚?他說「還沒有」,台下被追問何時會求,他回應:「那你是不是想我現在向你求婚?我希望可以有一點私密,無論是不是藝人,我其實也只是一個平凡的人,想有一個很棒的家庭,想有小朋友,我想小周杰倫來看我的演唱會,所以不能太晚生小朋友,也不想有太大的距離,也建議想結婚的朋友不要太晚結。」
 
再問他將在哪裡辦婚禮,他說沒想過,只想要一個自在的空間,而之前有報導指他在歐洲拍婚紗,他說:「在歐洲做了很多事,到時候你們就會知道。」口風相當緊。
 
昆凌今天則在上海出席SONY活動,還與高層一起玩美顏自拍,即將成為人妻的她看來心情相當好。(吳惠菁/綜合報導)

昆凌(左)今在上海出席活動。翻攝昆凌微博




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()