Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[請益] 蘭蔻周年慶預購商品兩個月遲遲未到?
Jan 2nd 2014, 19:28, by JCmin3

作者JCmin3 (傑西)

看板BeautySalon

標題[請益] 蘭蔻周年慶預購商品兩個月遲遲未到?

時間Thu Jan 2 19:28:28 2014

我在去年10/24於新竹大遠百買了一瓶蘭蔻的晶透潔顏泡沫 至今都還沒接到取貨通知 打電話去專櫃詢問,每次得到的回應都是: 「還沒有,這全省大缺貨,國外進來還需要一段時間」 都過兩個月了...從法國坐船來也不用這麼久吧@@ 我正在用的那罐要用完了.....是要我另尋新歡嗎... (還好當時櫃姐慫恿我多買幾罐時,我忍住了!) 請問板上有人跟我發生一樣的情況嗎? 不曉得蘭蔻能否直接退錢... 若只能更換商品,大家有推薦其他的洗臉產品嗎?> ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.169.172.247

yingmei:這罐真的很好用耶~還好我在高雄有買到 1.172.100.116 01/02 19:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()