Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
房市再次進場時機?
Aug 26th 2014, 01:46

進場時機

貼出來的廣告價格降下來了 就是可以考慮進場的時機 只要認真看 總是會有機會的 只差物件喜不喜歡

沒降下來 何來時機可談?

您不也是等到房價下來之後才去接的?

或者可以反向思考

是不是看廣告價格越貼越高時 怕便宜被人撿光了 趕快搶著去接

那一種是正常點的接法?

我是常常聽到房仲跟我說的那種-反向思考

又或者說 稍微降一下就會被掃光 因為房仲說投資客比你本還多 你搶沒它快

但我想 投資客應該不喜歡去接投資客的吧?

聽久了 我有時候會問 那你這個月賣幾間? 或者怎麼好幾間都降價了還賣了快一年

回答都是, 有好幾間收斡旋了, 那間又有人出多少了, then? 網站繼續掛著賣

當然我是在南部 北部是否如此我就不知道了

別炮我 只是每個仲介都看漲 讓我無法理解其中奧妙之處而已

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kko2oj3x91bmh 的頭像
    kko2oj3x91bmh

    派遣女醫x線上看 派遣女醫x劇情 派遣女醫x第2部 派遣女醫x 線上 派遣女醫x 2 派遣女醫x 2線上看 派遣女醫x第二部 派遣女醫x第2部線上看

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()