close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
機車撞行人
Dec 10th 2014, 12:21

11月11日我走在斑馬線上被一台機車撞了,今天12月10號開了調解會,撞到我的人竟然說要包給我3600就想要和解,他還說他修車修了九千多塊,真是讓我很火大。(原來人命那麼便宜哦,車子都修九千了,包個3600就想和解)

醫生證明:韌帶撕裂傷+膝蓋僵硬,因為還在復健,所以醫生說無法估要休養幾天。

(因為無法放圖上去)
事件:閃黃燈的十字路口,公車橫著過到了一半,機車直行為了超過公車,所以就逆向超車撞上了走在斑馬線上的我

請問我要準備什麼東西才能讓他賠他應賠的錢呢??請問他在法律上要付什麼要的責任嗎??我因為車禍所以無法去日本,退票的錢可以跟他請嗎??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()