close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
過年前我要抗痘~臉上痘痘太多了~
Jan 22nd 2015, 05:56

痘痘的問題 我可以回答你喔
我是使用s/美/人的無瑕 ♦淨荳 ♦霜
直接點在痘痘上面以畫圓的方式擦
它可以抑制痘痘的生長.還具有消炎的效果喔

擦不到幾天 我的痘痘紅腫的也消了
比較大顆的痘痘也慢慢結痂囉
效果超級好的ㄟ 都沒有留疤喔

單館也可以任搭六送一和十二送二的優惠
不管什麼商品都可以做任搭,實在超級划算的
客服專線全年無休~076909633
像我只有晚上才有時間,有些商家又只有到下午五點
但是他們的客服時間從早上9點到晚上11點都有
不用擔心時間喬不攏,超級符合我的

產品也都有投保明台產物保險兩千萬唷
以後我的保養品都要選擇S/美/人的~!
http://beautiFul9999.com/?act=shopping&cmd=detail&pi_id=2013110200006

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2oj3x91bmh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()